2020-10-23
Högsta betyg i kundundersökning
Under september och oktober månad har Supportföretaget TMJ Group genomfört en kundnöjdhetsundersökning för Vimmerby Energi & Miljö’s räkning. Under kundundersökningen har ett tillräckligt stort antal av våra kunder blivit uppringda för en intervju med frågor angående VEMAB.

Supportföretaget TMJ Group, som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden, genomför regelbundet kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på oss som energiföretag, vilket bl.a. innebär att vi måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande.
Nu har resultatet av undersökningen kommit och vi har denna gång uppnått det attraktiva betyget förstärkt MVG. Det innebär att vi inom samtliga av våra affärsområden har uppnått ett MVG. Senaste gången denna undersökning gjordes var 2018 och sedan dess har vi förbättrat oss inom renhållning, kundtjänst och kommunikation samt att vi nu ger ut en kundtidning ”Livsviktigt” två gånger om året.
Från undersökningen kan vi bland annat se vad ni är mest nöjda med när det gäller VEMAB.
- Vår leveranssäkerheten
- Information vid störningar
- Vår återvinningscentral och hjälpen ni får där
- VEMABS bemötande
- Vår kompetens
Bland de energibolag som har minst fyra affärsområden är VEMAB rankade som nummer 7 i Sverige. VEMAB vill rikta ett stort tack till alla kunder som tog sig tid att delta i undersökningen och gör det möjligt för oss att ständigt förbättra oss.